
- Ağustos 20, 2019
- Bulut Santral, Sanal Santral, Telefon Santrali
Sanal Telefon Santrali Alırken Dikkat Edilmesi Gerekenler
Firmanız için Sanal Telefon Santrali hizmeti alırken, işinizi kolaylaştıracak ve ihtiyaçlarınızı karşılayacak en uygun çözümü bulmanız için dikkat etmeniz gereken önemli detaylar bulunmaktadır.
Firmanızda Kaç Kişi Telefon Kullanıyor ve Dış Arama Yoğunluğunuz Nedir?
Sanal Santral sistemlerinde kapasite iç hat(şirket içi kullanıcı sayısı) ve dış hat(harici bağlantıları kurmanıza yarayan telefon hattı sayısı) olmak üzere ikiye ayrılır.
Sanal Santrali yapınızı kurmadan önce ilk belirlemeniz gereken kullanılacak iç ve dış hat sayısıdır. Firma içinde kaç kişinin telefon kullanacağı ve dış arama yoğunluğunuza göre kaç adet dış telefon hattının gerekli olduğunu belirlemeniz sanal santralinizin yapısını oluşturacaktır.
Gelişmekte ve büyümekte olan işletmelerde ise zamanla değişecek ihtiyaçlarını karşılayabilecek esneklikte bir sanal santral hizmeti aldığınıza dikkat etmelisiniz.
Birden Fazla Şubeniz mi Var?
Birden fazla lokasyonu bulunan bir firmanız varsa, şubeleriniz-mağazalarınız-farklı bölgelerde bulunan ofisleriniz gibi lokasyonlarınız arasında görüşmelerinizi sanal santral hizmetinde ücretsiz gerçekleştirirsiniz. Böylece ekstra telefon faturası ve sabit hat ücretleri gibi maliyetleriniz ortadan kalkmış olur.
Sanal Telefon Santrali Sayesinde Ofis Dışındaki Çalışanlarınız ile Ücretsiz Görüşebilirsiniz
Saha satış görevlileri veya teknik servis çalışanları gibi personelleriniz ile iletişim kurmak yüksek maliyetlere sebep olabilir.
Sanal telefon santrali sistemlerinde tüm çalışanlarınızı sisteme dahili olarak tanımlayabilir ve ofis dışında olsalar dahi merkez ile veya kendi aralarında ücretsiz görüşmelerini sağlayabilirsiniz.
Kurumsal İmajınızı Güçlendirecek ve Müşteri Memnnuniyetinizi Artıracak Bir Karşılama Anonsuna İhtiyacınız Var mı?
Önceden hazırlanmış bir karşılama mesajının seslendirilmesi ile oluşan ve tuşlama yöntemi ile dahililere yönlendirmeler yapabileceğiniz karşılama anonsları kurumsal kimliğinizi ön plana çıkarmada etkili bir seçimdir. Aynı zamanda telefon trafiğinizi kolaylaştırır ve sakin bir çalışma ortamı yaratmanıza fırsat tanır.
Sanal Telefon Santrali İle Ofis Dışındayken Bile Gelen Aramalarınızı Kaçırmayın
Ofisinizde bulunmadığınız durumlarda çağrılarınızı kaçırmamak için gelen aramalarınızı GSM hattınıza yönlendirebilirsiniz.
Böylece her yerden tıpkı ofisinizdeymiş gibi görüşmelerinizi gerçekleştirebilir ve müşterilerinizi kaçırmazsınız.
Görüşmelerinizin Ses Kayıtları Gerekebilir mi?
Sanal Telefon Santrali sisteminde yapılan tüm görüşmeler kayıt altına alınabilmekte. Bu özellik müşteri memnuniyeti ve iletişim güvenliği açısından oldukça önemlidir.
Ekstra Kablolama Gerekmeden Telefon Yapınızı Kurun
Ek bir yapıya gerek duymadan mevcutta bulunan internet altyapınız üzerinden telefonlarınızı kullanabilirsiniz.
Telefon Trafiğiniz Hakkında Bilgi Sahibi misiniz?
Her abonenin çağrı kayıtlarını tutar ve bunlara dair raporlar edinebilirsiniz. Böylece iş süreçlerinizi analiz edebilirsiniz.
Kim, kiminle, ne kadar sürede ve ne konuştu gibi detayları kontrol edebilirsiniz.
Sanal Telefon Santrali ve Maliyet
Maliyet konusunda altyapı,ilk yatırım, toplam sahip olma ve işletme maliyetleri konularına dikkat edilmelidir. Analog sistemler daha düşük ilk yatırım maliyeti oluştururken, gelişmiş sanal santral sistemi birçok özelliği ile sahip olma ve işletme maliyetlerinde ciddi tasarruflar sağlayacaktır. Gelişmiş özellikler çalışanların verimini artıracak ve müşteri memnuniyetinizi yükseltecektir.
Ek kablolamaya ihtiyaç duyulmaması, kolay taşınabilirliği gibi özellikleri ile sanal telefon santrali sistemleri için uzun süreli kullanım imkanı olduğundan ileriye dönük maliyet hesabı yapılması gerekir.
İletişim ihtiyaçlarınıza yönelik hazırladığımız Sanal Santral Paketleri ve Sanal Santral’in tüm özellikleri hakkında bilgi sahibi olmak ve daha detaylı bilgi almak için bize ulaşın.