Çözümlerimiz

  • Sanal Santral Çözümleri
  • Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Wifi Loglama
  • 0850 473 00 00
  • [email protected]
  • Pzt – Cmt: 9:00 – 18:00
Kırmızı Santral Kırmızı Santral
PANEL GİRİŞİ
  • Çözümler
    • Sanal Santral
      • Nedir
      • Özellikler
    • Diğer Çözümler
      • Çağrı Merkezi CRM Çözümleri
      • Paraşüt Online Muhasebe
      • Karşılama Anonsu
      • IP Adresim Nedir ?
    • İşbirliklerimiz
      • Educall İngilizce Kursu
      • Wifi Loglama
      • Multinet Yemek Kartı
      • Multinet Yakıt
      • Multinet Travel
      • Camework Personel Takip
      • Ted Sigorta
      • ISG danışmanlık
  • Ürünler
    • Santral ve Ekipmanları
      • İp Santral
      • İp Telefon
      • İp Kamera
    • Ağ Ürünleri
      • Gateway
      • Access Point
      • Konferans Ürünleri
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • İş Ortaklığı
    • Ekibimiz
    • Videolar
    • Blog
    • S.S.S
    • Gizlilik Politikası
  • İletişim
Santral Karşılama Anonsu

Karşılama Anonsu ile Firmanızın İmajını Yansıtın

Kırmızı Santral’in sunduğu tüm ses hizmetlerinde standart bir özellik olarak gelen ve profesyonel seslendirilen Karşılama Anonsu sayesinde telefon trafiğinizi kolaylaştırın.

Karşılama Anonsu Nedir ?

Karşılama anonsu; robot operatör, IVR(interactive voice response), sesli yanıt sistemi veya karşılama menüleri olarak bilinir. Telefon numaranız arandığında belirlemiş olduğunuz kurallara göre uyarlanmış bir ses dosyasının dinletilmesi ile oluşur. Örneğin; “Kırmızı Santral’e hoşgeldiniz, dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız veya operatöre bağlanmak için bekleyiniz.” ya da ” Şu an mesai saatleri dışındayız, 09:00 – 18:00 saat aralığında bizlere ulaşabilirsiniz.” tarzında sizi arayanlara dinletebileceğiniz bir takım konuları işleyen ve tuşlama yöntemi ile arayan kişiyi departmanlara yönlendirebileceğiniz içerikler barındırabilir.

Profesyonel Olmalı

Dahili Tuşlama

Kurumsal Olun

Bekleme Müzikleri

Müşterilerinizin telefonda duyacağı ses, karşılama anonsunuzun sunumu ve içtenliği ile doğru yönlendirmeler barındırması markanızın prestiji açısından oldukça önemlidir.
  • Profesyonel Olmalı
  • Bekleme Müzikleri
  • Dahili Tuşlama
  • Kurumsal Olun

Karşılama anonsu profesyonel olmalıdır. Kurumsal kalitenizi iyi yansıtabilmeniz için, işinizi müşterilerinize iyi anlatmanız gerekir. Bu işletmenize ticari olarak olumlu geri dönüşler sağlayan bir etken olacaktır.

Karşılama anonsunda kullanılacak bekleme müzikleri ise, şirketinize ait bir jingle, kampanyalarınız veya herhangi bir müzik olabilir. Burada önemli olan ise ses kalitesinin iyi ve net aynı zamanda kulağı rahatsız etmeyecek derecede olmasıdır. 

Müşterilerinizi tuşlama yöntemi ile aradığı departmana yönlendirmeli ve insanların en doğru kişiye en kolay yoldan ulaşmasını sağlamalıdır. 

Santral karşılama anonsları günümüzde kurumsal kimliğin temel unsurlarından biri haline gelmiştir. Kaliteli bir karşılama anonsu, işletmenizin yapısına uygun hazırlanmış bir metin ile profesyonel seslendirme ajansı tarafından tecrübeli ses sanatçılarına yaptırılmış olmalıdır. 

  • İletişim
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Hakkımızda
  • Hakkımızda
  • İletişim

Bizi Arayın Yardımcı Olalım

90 850 473 00 00

[email protected]

Hakkımızda

Santral yapılarımız hakkında detaylı bilgileri ekteki dosyadan alabilirsiniz
Download PDF

Hemen Arayın

90 850 473 00 00

Çözümler

  • Sanal Santral Çözümleri
  • Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Wifi Loglama

Kurumsal

  • Hakkımızda
  • Ekibimiz
  • İş Ortaklığı
  • İletişim
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Gizlilik Politikası
[email protected] E Posta
+90 (850) 473 0000 Telefon
Turgut Özal Bulvarı Cd. No : 127 C1 İdealtepe, Maltepe - İSTANBUL
Copyright © 2023 - Kırmızı Santral - Tfon Telekomünikasyon Hizmetleri Ltd Şti - Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.