Bizi Sosyal Medyada Takip Edin !

Sıkça Sorulan Sorular

Ana Sayfa Sıkça Sorulan Sorular

Kırmızı Santral, şirketlerinize yeni nesil sanal santral sistemlerinde projelerinize uygun geliştirilmiş çözümler sunan, aynı zamanda Çağrı Merkezi Çözümleri ve Başlıklı SMS gibi hizmetleri de bünyesinde barındıran ve abonelerinin ihtiyaçlarını uzman ekibi sayesinde profesyonel bir şekilde karşılayan telekomünikasyon şirketidir. 

Web sitemiz üzerinden iletişim formu doldurabilir, telefon numaramız ya da mail adresimizden veya sosyal medya hesaplarımız üzerinden bize ulaşabilir, detaylı bilgi alabilir ve abonelik başvurusunda bulunabilirsiniz.
Kırmızı Santral abonelik işlemleri için aşağıda belirtilen belgelerin tamamlanması gerekiyor:

  1. Şirket yetkilisine ait kimlik fotokopisi,
  2. imza sirküleri,
  3. Yetkili kişinin adına kayıtlı bir fatura,
  4. Vergi levhası ve
  5. Abonelik sözleşmesi.

Web sitemiz üzerinden paket seçeneklerimizi inceleyebilir ya da bizimle iletişime geçerek projelerinize uygun olarak hazırlanan çözümler hakkında detaylı bilgi edinebilir, ihtiyaçlarınıza özel hazırlanacak bir teklif talebinde bulunabilir ve Kırmızı Santral ile siz de işletmenize değer katabilirsiniz.

Numara taşıma hizmeti için gerekli başvuru evraklarınız tamamlanır ve tarafımızca işletilen süreç sonrası taşıma işlemi gerçekleştirilir. Böylece bilinirliği yüksek olan mevcut numaranızı kaybetmez ve aldığınız klasik iletişim hizmetine nazaran tasarruf elde edersiniz.

Hayır. Aylık paketlerde herhangi bir taahhüt vermezsiniz. Siz iptal edene kadar aylık ücretlendirme normal süreçte devam edecektir. Taahhüt olmaması nedeniyle  paket değişikliği gibi işlemlerde herhangi bir sorun yaşamazsınız. 

Sanal santral hizmetini bilgisayar üzerinde kulaklıklı mikrofon, akıllı cihazlar ve IP telefon ekipmanları ile kullanır, akıllı cihazlara yüklenen uygulama ve bilgisayar üzerinde santral arayüzünden yönetirsiniz.

Kurulum ve bakım işlemlerini Kırmızı Santral olarak sizlere sağlamaktayız. Gerekli başvuru evraklarınız tamamlanıp, abonelik başlangıcı yapıldığında ve kullanımınız süresince alanında uzman ekibimiz tüm kurulum ve bakım işlemlerinizi eksiksiz gerçekleştirir. 

Fatura ödeme sistemimiz üzerinde güvenli ödeme seçeneği olan mail order ile ödemelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.  Tercihinize göre IBAN numaralarımıza havale veya EFT yöntemi ile de ödeme yapmanız mümkündür.

Destek ekibimiz size yardımcı olsun!
Başka Sorunuz Mu Var?