Özellikler
Kırmızı Santral’in Yeni Nesil Sanal Santral Çözümleri İle
Sabit Telefon Trafiğinizdeki Yönetilebilir Farkındalığı Yaşayın !
Geleneksel Telefon Santrali Devri Bitti ! Artık Kırmızı Santral Devri…
1. Anons Okur
Kırmızı Santral ile firmanıza özel hazırlanmış kurumsal bir karşılama anonsuna sahip olun.2. Meşgul Çalmaz
Sabit telefonlarınız Sanal Santral sisteminde siz istemediğiniz sürece asla meşgul çalmaz.3. Her Zaman Ulaşılır
İnternetin olduğu heryerde sabit telefonu kullanın, arama yapın ve çağrı yanıtlayın.



Kuyruk Yönetimi
Sanal santral teknolojisi ile her bir dış hattınızı ayrı ayrı bekletip dahili numaralarınıza aktarırsınız. Hatta bekleyen müşterilerinize sıradaki kaçıncı kişi olduğunu ve tahmini bekleme süresi gibi özel anonslarınızı dinletebilirsiniz.
Çalma Grupları
Hatta bekleyen müşterilerinizi aktaracağınız dahililer için çalma grupları oluşturabilir ve birden fazla telefonun aynı anda çalmasını sağlayabilirsiniz. Gelen telefonu en uygun kişinin açmasını sağlar ve hızlı bir hizmet sunmuş olursunuz.
Dış Hat Tanımlama
Dahili numaraların dış aramalarında görünecek numarayı her biri için farklı tanımlayabilirsiniz. Birden fazla ofisiniz varsa tek numarayı hepsi için veya farklı numaraların farklı ofislerden yapılan aramalarda görünmesini sağlarsınız.
Kullanılabilir Numara
Mevcut numaranızı Kırmızı Santral’e taşıyabilir sanal santral hizmeti ile birlikte size sunulan seçenekler arasından yeni bir telefon numarası belirleyebilir ya da tamamen coğrafi konumdan bağımsız olan 0850’li numaralar edinebilirsiniz.
Şubeler Arası
Farklı lokasyondaki şubelerinizi birer dahili olarak sisteme tanımlar ve şubelerinizi tek bir sanal santral üzerinden yararlandırabilirsiniz. Dahililer ve şubeleriniz arası görüşmelerinizi bu yöntem ile tamamen ücretsiz gerçekleştirebilirsiniz.
Bekleme Müzikleri
Müşterilerinize; bir dahiliye bağlanana kadar geçen sürede bekleme müzikleri dinletirsiniz. Kırmızı Santral‘in sağladığı bekleme müziklerini kullanabilir, dilediğiniz herhangi bir müzik veya kampanya duyurularınızı dinletebilirsiniz.
Mesai Saati
Kırmızı Santral’eHaftalık çalışma günleri ve mesai saatlerinizin tanımlamasını yaparak bu saatler dışında gelen aramalarınıza mesai saati dışı ananonsu yapabilir, mesai saatleri dışında sabit telefonunuzu farklı yerlere yönlendirebilirsiniz.
Ses Kaydı
Kırmızı Santralde; Gelen ve giden aramalarınızın tümü sanal santral ses kayıt sisteminde tutulur ve belirli bir süre saklanır. Dilediğiniz zaman Kırmızı Santral web arayüzünden ses kayıtlarına erişebilir, dinleyebilir veya indirebilirsiniz.
Akıllı Cihazlar
Akıllı telefon ve tablete yüklenecek uygulamamız veya bilgisayarınıza yüklenecek Kırmızı Santral yazılımı sayesinde bulut santralinizin dahilisi olabilir, aramalar yapabilir ve gelen çağrılarınızı yanıtlayabilirsiniz.
Arayüz Kullanımı
Santral arayüzü üzerinden tüm raporlara ve ses kayıtlarına erişebilir, sanal santral yönetiminizi gerçekleştirirsiniz. Webden, cepten ve tabletten internet erişimi bulunan her yerde arayüze erişir santrali yönetirsiniz.
Yazılım Entegrasyonu
Kırmızı Santrali kullandığınız yazılıma entegre ederek, gelen arama, giden arama, arayan kişi bilgisi gibi detayları yazılımınız üzerinden görüntüleyebilir, görüşme ses kayıtlarına erişebilir ve aramalar gerçekleştirebilirsiniz.
Telekonferans
Aynı anda 3 kişi ile telefon görüşmeleri gerçekleştirebileceğiniz telekonferans sistemi için normalden farklı bir ücret ödemezsiniz, satın alınan dakika paketi ücretlendirmesi üzerinden değerlendirilirsiniz.

Sabit Telefona Dair Ne Varsa Raporlayın ve Yönetin!
Anlık Raporlar
Web arayüzü üzerinden anlık olarak kuyrukta bekleyen kişi sayısını, görüşmede olan dahili numaralarını, dahili numaraların ortalama görüşme sürelerini, kaçan çağrı sayısı, gelen çağrıların cevaplanma oranı ve meşgul olan dahili numaralar gibi detayları kolayca görüntüleyebilirsiniz.
Detaylı Raporlar
Bulut santral hizmetinde tüm aramaların kayıtları tutulur. Arayüz üzerinde belirtilen kayıtlara erişebilir, raporlarınızı dilerseniz excel formatında indirirsiniz. Belirtilen raporlarda; gelen ve giden çağrı sayısı ile konuşma sürelerine, çalma grupları bazında detaylardan kaçan çağrılara ve daha birçok detaya erişebilirsiniz.
Size Özel Tekliflerimiz İçin Bizi Arayın
