Çağrı Merkezi &
CRM Çözümleri
Kırmızı Santral’in Çağrı Merkezi ve CRM Çözümleri ile müşterilerinize anlık hizmet sağlayın, memnuniyeti artırın ve şirket İmajınıza olumlu katkı sağlayın.
Avantajları Neler?
Tasarruf Sağlar
CRM çözümleri geçmiş dönemlerde yüksek kurulum maliyetleri, karmaşık ve uzun eğitimleri sebebiyle sadece büyük ölçekli firmalar tarafından kullanılıyordu. Günümüzde bulut teknolojisi sayesinde daha kolay ve kullanıma odaklı hale gelmesi ile küçük işletmeler de CRM çözümlerinin tüm avantajlarından faydalanmakta. İnternet tabanlı alt yapısı sayesinde bakım ve kurulum masraflarını ortadan kaldırırken, kullanıcıları için ek maliyetlerden de tasarruf sağlıyor.
Sürekli Ulaşılabilir
Bulut teknolojisi ile CRM sistemlerinde, internetin olduğu her yerden müşteri ve satış verilerine ulaşılabilir. Mobil uygulama desteği sayesinde, ofis dışında ki satış personelleri, teknik destek sağlayan servis elemanları ve diğer tüm saha personeli ihtiyaç duyduğu anda tüm bilgilere anında erişebilir. Veri girişi sağlayabilir ve ekip arkadaşları ile paylaşabilirler. Tüm avantajları sayesinde firmanız için uygun bir CRM çözümü şirket içi iletişiminizi ve iş verimliliğinizi artıracaktır.
Kolay Yönetilir
Potansiyel müşteriler ile kurulan ilk temastan, satış sonrası hizmetlere kadar tüm aşamaları kolayca takip edebilmenizi sağlar. Bir yönetici olarak, CRM çözümlerini satış projenizin orgazisyonunu yönetmek, satış performanslarını ölçümlemek ve süreci geliştirmek için kullanabilirsiniz. Aynı zamanda satış ekibi personelleriniz CRM sistemini teklifleri hazırlamak, siparişleri takip etmek, geçmiş satışlara erişmek, bilgileri kayıt altına almak için kullanabilirler.
Şirket İçi Verimliliği
Artırın ve Yönetin!
Verimliliği Artırır
Bir müşteriniz ofisi aradığında, telefonu açan kişi müşteriyi tanımıyor olsa bile, hızlıca tüm kayıtlara CRM üzerinden ulaşarak hizmet vermeye devam edebilir, müşterinin yeni taleplerini CRM’e kaydedebilir. Tüm ekibin müşteri ile nasıl iletişim kurduğunu, hangi ürünleri ve ne zaman satın aldığını ve daha fazlasını görebiliyor olması şirket bünyesinde iş birliğinin dolayısıyla da verimliliğin artması anlamına gelir.
Detaylı Raporlar
Çağrı Merkezi ve CRM Çözümleri ile, gelen telefonların, e-postaların ya da SMS’lerin cevaplanıp cevaplanmadığı kontrol edilebilir, geri mesaj bildirimleri sayesinde müşterileriniz asla cevapsız bırakılmaz. Potansiyel müşterilerinizden, satış sonrası hizmetlere kadar olan tüm süreçler ve yapılan tüm telefon görüşmeleri kayıt altında tutulur ve detaylı bir şekilde raporlanır. İnternet olan her yerden dilediğiniz raporlara erişebilirsiniz.