Çözümlerimiz

  • Sanal Santral Çözümleri
  • Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Wifi Loglama
  • 0850 473 00 00
  • [email protected]
  • Pzt – Cmt: 9:00 – 18:00
Kırmızı Santral Kırmızı Santral
PANEL GİRİŞİ
  • Çözümler
    • Sanal Santral
      • Nedir
      • Özellikler
    • Diğer Çözümler
      • Çağrı Merkezi CRM Çözümleri
      • Paraşüt Online Muhasebe
      • Karşılama Anonsu
      • IP Adresim Nedir ?
    • İşbirliklerimiz
      • Educall İngilizce Kursu
      • Wifi Loglama
      • Multinet Yemek Kartı
      • Multinet Yakıt
      • Multinet Travel
      • Camework Personel Takip
      • Ted Sigorta
      • ISG danışmanlık
  • Ürünler
    • Santral ve Ekipmanları
      • İp Santral
      • İp Telefon
      • İp Kamera
    • Ağ Ürünleri
      • Gateway
      • Access Point
      • Konferans Ürünleri
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • İş Ortaklığı
    • Ekibimiz
    • Videolar
    • Blog
    • S.S.S
    • Gizlilik Politikası
  • İletişim
  • Ağustos 16, 2019
  • Bulut Santral, Sanal Santral, Telefon Santrali

444 Numara ve 0850 Numara Arasındaki Farklar

444 numara hizmeti Türk Telekom tarafından özel olarak firmalara sunulmaktadır. Her yerden sabit ya da mobil telefonlar fark etmeksizin tek bir numara üzerinden erişim sağlanabilen 444’lü numaralar, müşteri memnuniyeti ve kurumsal imaj açısından kaliteli bir hizmet seçeneğidir. Fakat bu seçeneğin alternatifi olan 0850’li numaralara göre dezavantajları oldukça fazladır.

0850 ile başlayan numaralar coğrafi konumdan bağımsız numaralardır. 216, 212, 312 vb. ile başlayan numaralardan hiçbir farkı yoktur.

Bu iki seçenek arasındaki avantaj farklarından bahsetmek gerekirse;

0850’li numaralar sadece çağrı merkezlerinde değil, tüm firmalar tarafından kullanılabilir

444’lü numara almak için tüzel kişiliğe sahip olmanız gerekmekteyken, 0850’li numaraları bireysel olarak da alabilmeniz mümkündür. Bu fırsattan sadece çağrı merkezleri değil, tüm firmalar yararlanma fırsatına sahiptir.

444 Numara ve 0850 Numara Maliyetleri

0850 numaranızı tahsis ederken herhangi bir ücret ödemezsiniz. Buna karşılık olarak 444’lü numara almak istediğinizde yüksek maliyetli ücretlerle karşılaşırsınız.

444’lü numaralarda aynı anda birden fazla çağrı almak için birden fazla sabit hat satın almanız ve 444’lü numaranıza bunları tanımlatmanız gerekir. Ve bu hatların hepsi için ayrı ayrı sabit hat ücreti ödersiniz. 0850’li numaralarda tek bir telefon numarası üzerinden dâhili tanımlama yöntemi ile ek bir ücret olmadan aynı anda sınırsız çağrı yanıtlayabilirsiniz.

Hat sayısını artırmak için analog sistem kullanan 444’lü numaralarda her bir hat için ayrı kurulum ücreti ve ek maliyetler ile karşılaşırsınız. 0850 numaralar yeni nesil sanal santral sistemini kullanır ve bu sayede esnek yapıya sahiptir. Projelerinizin ihtiyaçlarına göre dilediğiniz şekilde esner ve iletişim sisteminizi ek kurulum maliyetleri ile karşılaşmadan genişletebilmenize olanak tanır.

444 numara kullanımında gelen çağrılarınız için yönlendirme ücreti ödersiniz. 0850 numaralarda ise herhangi bir gelen arama ücreti yoktur.

444’lü numaralarda arama yaptığınız yönlerin çeşitliliğine göre(şehir içi-şehirlerarası-GSM) farklı ücretlendirmeler vardır. Fakat 0850’li numaralarda, farklı yönlere yapılan aramalar için herhangi bir fark ücreti bulunmaz. Kullanmakta olduğunuz dakika paketi üzerinden değerlendirilir ve sürpriz faturalarla karşılaşmazsınız.

Kullanım Açısından Farklılıklar

Olası bir internet ve elektrik kesintisi durumunda analog sistem kullanan 444’lü numara hizmetiniz durur ve çağrı alamaz, aramalarınızı gerçekleştiremezsiniz. Sanal santral teknolojisi sayesinde 0850’li numaralar kesinti durumlarında çalışmaya devam eder. Hatta bu gibi olası durumlar için 0850’li numaranızı GSM hattınıza yönlendirerek doğrudan mobilken yanıtlayabilirsiniz.

Sizinle birlikte bulunduğunuz her yere gelebilen 0850 numaraları, internetin olduğu her yerde, bilgisayarınızdan veya akıllı cihazlarınızdan kullanabilirsiniz. Dilerseniz numara yönlendirme yöntemi ile ücretsiz olarak cep telefonunuza yönlendirerek çağrılarınızı yanıtlayabilirsiniz.

Artık birçok bilindik ve kurumsal firmanın da tercihi olan 0850 Numaralar ile siz de iletişim maliyetlerinizde %80’e varan tasarruf sağlayabilirsiniz. Tahsis ve abonelik için bize ulaşın.

İletişim ihtiyaçlarınıza yönelik hazırladığımız Sanal Santral Paketleri ve Sanal Santral’in tüm özellikleri hakkında bilgi sahibi olmak ve daha detaylı bilgi almak için bize ulaşın.

Tags:
0850 Numara444 NumaraBulut SantralİletişimIP SantralSabit TelefonSanal SantralTelefon SantraliTelekomünikasyonVoip
Prev PostVoip Teknolojisi İle Heryerden Çalışın
Next PostNumara Taşıma ve Tahsis

Son Yazılar

  • Telekomünikasyon Çözümlerinde Yenilikçi Yaklaşımlar
  • KOBİ’ler için Sanal Santral: Neden Tercih Edilmeli?
  • 0850’li Numara Nasıl Alınır? İşletmelere Özel Rehber
  • 444’lü Numara Alma ve Süreç
  • 444 Ne Numarası? Kurumsal İletişimde Öne Çıkan Bir Çözüm

Etiketler

444 Numara 0850 Numara Anons Kaydı Arama Yönlendirme Bekleme Müzikleri Bulut Santral Call Center CRM IP Santral Karşılama Anonsu Numara Tahsis Numara Taşıma Sabit Telefon Sanal Santral Ses Kayıt Telefon Santrali Telekomünikasyon Voip Çağrı Merkezi İletişim

Kategoriler

  • Bulut Santral
  • Çağrı Merkezi
  • CRM
  • Marketing
  • Networking
  • Sanal Santral
  • Social Media
  • Telefon Santrali
  • Uncategorized
  • Voip

Çözümler

  • Sanal Santral Çözümleri
  • Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Wifi Loglama

Kurumsal

  • Hakkımızda
  • Ekibimiz
  • İş Ortaklığı
  • İletişim
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Gizlilik Politikası
[email protected] E Posta
+90 (850) 473 0000 Telefon
Turgut Özal Bulvarı Cd. No : 127 C1 İdealtepe, Maltepe - İSTANBUL
Copyright © 2023 - Kırmızı Santral - Tfon Telekomünikasyon Hizmetleri Ltd Şti - Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.