Çözümlerimiz

  • Sanal Santral Çözümleri
  • Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Wifi Loglama
  • 0850 473 00 00
  • [email protected]
  • Pzt – Cmt: 9:00 – 18:00
Kırmızı Santral Kırmızı Santral
PANEL GİRİŞİ
  • Çözümler
    • Sanal Santral
      • Nedir
      • Özellikler
    • Diğer Çözümler
      • Çağrı Merkezi CRM Çözümleri
      • Paraşüt Online Muhasebe
      • Karşılama Anonsu
      • IP Adresim Nedir ?
    • İşbirliklerimiz
      • Educall İngilizce Kursu
      • Wifi Loglama
      • Multinet Yemek Kartı
      • Multinet Yakıt
      • Multinet Travel
      • Camework Personel Takip
      • Ted Sigorta
      • ISG danışmanlık
  • Ürünler
    • Santral ve Ekipmanları
      • İp Santral
      • İp Telefon
      • İp Kamera
    • Ağ Ürünleri
      • Gateway
      • Access Point
      • Konferans Ürünleri
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • İş Ortaklığı
    • Ekibimiz
    • Videolar
    • Blog
    • S.S.S
    • Gizlilik Politikası
  • İletişim
6
  • Ağustos 18, 2019
  • Sanal Santral, Bulut Santral, Telefon Santrali

Karşılama Anonsu

Kırmızı Santral’in sunduğu tüm ses hizmetlerinde standart bir özellik olarak gelen ve profesyonel seslendirilen Karşılama Anonsu sayesinde telefon trafiğinizi kolaylaştırın.

Karşılama anonsu; robot operatör, IVR(interactive voice response), sesli yanıt sistemi veya karşılama menüleri olarak bilinir. Telefon numaranız arandığında belirlemiş olduğunuz kurallara göre uyarlanmış bir ses dosyasının dinletilmesi ile oluşur. 

Örneğin; “Kırmızı Santral’e hoşgeldiniz, dahili numarayı biliyorsanız tuşlayınız veya operatöre bağlanmak için bekleyiniz.” ya da ” Şu an mesai saatleri dışındayız, 09:00 – 18:00 saat aralığında bizlere ulaşabilirsiniz.” tarzında sizi arayanlara dinletebileceğiniz bir takım konuları işleyen ve tuşlama yöntemi ile arayan kişiyi departmanlara yönlendirebileceğiniz içerikler barındırabilir.

Müşterilerinizin telefonda duyacağı ses, karşılama anonsunuzun sunumu ve içtenliği ile doğru yönlendirmeler barındırması markanızın prestiji açısından oldukça önemlidir.

Karşılama anonsu profesyonel olmalıdır. Kurumsal kalitenizi iyi yansıtabilmeniz için, işinizi müşterilerinize iyi anlatmanız gerekir. Bu işletmenize ticari olarak olumlu geri dönüşler sağlayan bir etken olacaktır. 

Santral karşılama anonsları günümüzde kurumsal kimliğin temel unsurlarından biri haline gelmiştir. Kaliteli bir karşılama anonsu, işletmenizin yapısına uygun hazırlanmış bir metin ile profesyonel seslendirme ajansı tarafından tecrübeli ses sanatçılarına yaptırılmış olmalıdır. 

Müşterilerinizi tuşlama yöntemi ile aradığı departmana yönlendirmeli ve insanların en doğru kişiye en kolay yoldan ulaşmasını sağlamalıdır. 

Karşılama anonsunda kullanılacak bekleme müzikleri ise, şirketinize ait bir jingle, kampanyalarınız veya herhangi bir müzik olabilir. Burada önemli olan ise ses kalitesinin iyi ve net aynı zamanda kulağı rahatsız etmeyecek derecede olmasıdır. 

Kırmızı Santral dakika paketlerine abone olarak, siz de etkliyici bir karşılama anonsuna sahip olabilirsiniz. Kendi hazırlayacağınız bir metnin tarafımızca profesyonel ortamda seslendirmesi yapılarak anons kaydınız hazırlanır. 

Telefon trafiğinizi kolaylaştırarak, zamanı verimli kullanmanıza olanak tanıyacak bu sistem sayesinde aynı zamanda personelinizin iş yükünü hafifletir ve enerjilerini doğru kullanmasını sağlarsınız.

Müşterilerinizin telefonda bekleme süresini azaltır, onlara meşgul sesi dinletmeden en kısa sürede en doğru kişiye bağlanmasını sağlayarak işlemlerini hemen gerçekleştirmelerine olanak tanıyabilirsiniz. 

Günümüzde artan rekabet şartlarını düşündüğümüz zaman sizi rakiplerinizden bir adım öne çıkaracak karşılama anonsu şirketinize olumlu fayda sağlayacaktır. Kurumsal ve profesyonel bir anons firmanızın dışa dönük yüzü adeta temsilcisi görevini üstlenir. Bundan dolayı kullanacağınız karşılama anonsu konusunda titiz bir çalışma, iyi ve kaliteli bir anons ile müşterilerinizi karşılamalısınız.

İletişim ihtiyaçlarınıza yönelik hazırladığımız Sanal Santral Paketleri ve Sanal Santral’in tüm özellikleri hakkında bilgi sahibi olmak ve daha detaylı bilgi almak için bize ulaşın.

Tags:
Anons KaydıBulut SantralİletişimIP SantralKarşılama AnonsuSabit TelefonSanal SantralTelefon SantraliTelekomünikasyon
Prev PostNumara Taşıma ve Tahsis
Next PostKırmızı Sanal Santral Sistemleri İle Tasarruf Edin

Son Yazılar

  • İstanbul sanal santral Kurumsal Firmalar | Kırmızı Santral
  • Kırmızı Santral: İşletmeniz İçin Yeni Nesil İletişim Çözümü
  • İstanbul Sanal santral Firmaları
  • İstanbul Bulut Santral | Kırmızı Santral: İşletmenizin Geleceği İçin En Kapsamlı Rehber
  • Sanal Telefon Sistemi | Kırmızı Santral: İşletmeler İçin Kapsamlı Rehber

Etiketler

444 Numara 0850 Numara Anons Kaydı Arama Yönlendirme Bekleme Müzikleri Bulut Santral Call Center CRM IP Santral Karşılama Anonsu Numara Tahsis Numara Taşıma Sabit Telefon Sanal Santral Ses Kayıt Telefon Santrali Telekomünikasyon Voip Çağrı Merkezi İletişim

Kategoriler

  • Bulut Santral
  • Çağrı Merkezi
  • CRM
  • Marketing
  • Networking
  • Sanal Santral
  • Social Media
  • Telefon Santrali
  • Uncategorized
  • Voip

Kurumsal

  • Hakkımızda
  • Ekibimiz
  • İş Ortaklığı
  • Blog
  • İletişim
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Gizlilik Politikası

Çözümler

  • Sanal Santral Çözümleri
  • Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Wifi Loglama

T.C. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK)’ndan işletmeci yetkilendirmesine sahip TFON TELEKOMÜNİKASYON HİZMETLERİ LTD.ŞTİ. ad ve hesabına sunulmaktadır.

[email protected] E Posta
+90 (850) 473 0000 Telefon
Turgut Özal Bulvarı Cd. No : 127 C1 İdealtepe, Maltepe - İSTANBUL
Copyright © 2025 - Kırmızı Santral - Tfon Telekomünikasyon Hizmetleri Ltd Şti - Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır. sanal santral | sanal santral nedir | bulut santral | kırmızı santral | sanal santral fiyatları | dijital santral | voip santral | işletme iletişim sistemi | çağrı yönetimi | sanal telefon sistemi | İstanbul sanal santral | İstanbul sanal santral nedir | İstanbul bulut santral | İstanbul kırmızı santral | İstanbul sanal santral fiyatları | İstanbul dijital santral | İstanbul voip santral | İstanbul işletme iletişim sistemi | İstanbul çağrı yönetimi | İstanbul sanal telefon sistemi |