- Temmuz 2, 2020
- Çağrı Merkezi, CRM, Voip
Santral ve Çağrı Merkezi Kurulumu
Çağrı Merkezi (Call Center), tüm kurumların iletişimde oldukları ya da iletişime geçmeleri gereken kişi ya da kurumlarla olan etkileşimlerini yürüttükleri bir iletişim merkezidir.
Bu iletişim merkezi içerisinde yazılım, insan kaynakları, donanım ve iş akışları bir bütün halinde bulunmaktadır. Çağrı merkezi destek hattının kurumsal şirketlere faydaları oldukça fazladır. Özellikle müşteri memnuniyetine önem veren kurum ve kuruluşların kalite standartlarını arttırabilmeleri için vazgeçilmez bir unsur olarak kabul edilmektedir. Çünkü çağrı merkezleri tatmin olmuş bir müşteri sağlamada atılan ilk adımlardan birisidir.
Teknolojinin gelişmesiyle beraber çağrı merkezleri günümüzde sadece telefon çağrılarıyla sınırlandırılmamaktadır. Özellikle akıllı telefon ve tablet kullanımının artış göstermesiyle beraber müşteriler sosyal medya üzerinden de şirketlere ve markalara ulaşmak istemektedir. Facebook, Instagram ve Twitter gibi anlık iletişim ağları, daha hızlı bir biçimde sonuç verdiğinden kullanıcılar bu alanlara daha sık yönelmektedir. Bu nedenle de çağrı merkezini sadece telefon çağrısı olarak değil de sosyal medyayla bütünleşik bir ağ olarak görmek kurumların faydasına olacaktır.
Çağrı Merkezi Destek Hattının Faydaları Nelerdir?
Peki çağrı merkezi destek hattı kurumlara ne gibi faydalar sağlar? Maddeler halinde bunlardan bahsedelim:
- Müşterilerinize kurumsal açıdan iyi bir intiba bırakmanızı sağlar.
- Müşterilerinizle anlık bir biçimde iletişime geçmeniz, memnuniyeti arttırır.
- Müşteriler istedikleri ve bekledikleri cevaba daha hızlı bir biçimde ulaşır.
- Telefonların, e-postaların ya da SMS’lerin cevaplanıp cevaplanmadığı kontrol altında tutulabilir.
- Geri mesaj bildirimleri sayesinde müşteriler asla cevapsız bırakılmaz.
- Otomatik yazılımlar sayesinde, çalışanların verimliliği de artar.
- Pazar araştırması, müşteri memnuniyeti anketleri yapmak mümkün olur.
- Müşteri talepleri kayıt altına alınır.
- Müşterinin sabit bir merkezden hizmet alabilir.
- Zamandan tasarruf edilir. Bu şekilde firmalar ana faaliyet alanlarına yoğunlaşabilir.
- Müşteri sadakati arttırılır.
- İletişim kontrollü bir biçimde sağlanır
- Şirketin imajına olumlu katkı sağlar.
KURUMSALLAŞMADA ÖNEMLİ BİR AŞAMA
Çağrı Merkezi Destek Hattı ile birlikte santral kurulumu da kurumlar için büyük önem taşımaktadır. Günümüzde artık geleneksel santral sistemleri yerini IP santral sistemlerine bırakmaktadır. Bu da firmamızın yetkin olduğu konuların başında gelir. İnternet tabanlı çalışan bu santraller, daha iyi bir teknolojiye sahiptir ve sadece sabit telefon değil de akıllı telefonlarınızı da kullanmanızı sağlayacaktır. Bu da kurumları masa başına bağımlı kılmayı eskide bırakır.
İletişim ihtiyaçlarınıza yönelik hazırladığımız Sanal Santral Paketleri ve Sanal Santral’in tüm özellikleri hakkında bilgi sahibi olmak ve daha detaylı bilgi almak için bize ulaşın.