Çözümlerimiz

  • Sanal Santral Çözümleri
  • Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Wifi Loglama
  • 0850 473 00 00
  • [email protected]
  • Pzt – Cmt: 9:00 – 18:00
Kırmızı Santral Kırmızı Santral
PANEL GİRİŞİ
  • Çözümler
    • Sanal Santral
      • Nedir
      • Özellikler
    • Diğer Çözümler
      • Çağrı Merkezi CRM Çözümleri
      • Paraşüt Online Muhasebe
      • Karşılama Anonsu
      • IP Adresim Nedir ?
    • İşbirliklerimiz
      • Educall İngilizce Kursu
      • Wifi Loglama
      • Multinet Yemek Kartı
      • Multinet Yakıt
      • Multinet Travel
      • Camework Personel Takip
      • Ted Sigorta
      • ISG danışmanlık
  • Ürünler
    • Santral ve Ekipmanları
      • İp Santral
      • İp Telefon
      • İp Kamera
    • Ağ Ürünleri
      • Gateway
      • Access Point
      • Konferans Ürünleri
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • İş Ortaklığı
    • Ekibimiz
    • Videolar
    • Blog
    • S.S.S
    • Gizlilik Politikası
  • İletişim
Blog
  • Temmuz 2, 2020
  • Çağrı Merkezi, CRM, Voip

Santral ve Çağrı Merkezi Kurulumu

Çağrı Merkezi (Call Center), tüm kurumların iletişimde oldukları ya da iletişime geçmeleri gereken kişi ya da kurumlarla olan etkileşimlerini yürüttükleri bir iletişim merkezidir.

Bu iletişim merkezi içerisinde yazılım, insan kaynakları, donanım ve iş akışları bir bütün halinde bulunmaktadır. Çağrı merkezi destek hattının kurumsal şirketlere faydaları oldukça fazladır. Özellikle müşteri memnuniyetine önem veren kurum ve kuruluşların kalite standartlarını arttırabilmeleri için vazgeçilmez bir unsurdur. Çünkü çağrı merkezleri tatmin olmuş bir müşteri sağlamada atılan ilk adımlardan birisidir.

Teknolojinin gelişmesiyle beraber çağrı merkezleri günümüzde sadece telefon çağrılarıyla sınırlandırılmamaktadır. Özellikle akıllı telefon ve tablet kullanımının artış göstermesiyle beraber müşteriler sosyal medya üzerinden de şirketlere ve markalara ulaşmak istemektedir. Facebook, Instagram ve Twitter gibi anlık iletişim ağları, daha hızlı bir biçimde sonuç verdiğinden kullanıcılar bu alanlara daha sık yönelmektedir. Bu nedenle de çağrı merkezini sadece telefon çağrısı olarak değil de sosyal medyayla bütünleşik bir ağ olarak görmek kurumların faydasına olacaktır.

Çağrı Merkezi Destek Hattının Faydaları Nelerdir?

Peki çağrı merkezi destek hattı kurumlara ne gibi faydalar sağlar?  Maddeler halinde bunlardan bahsedelim:

  • Müşterilerinize kurumsal açıdan iyi bir intiba bırakmanızı sağlar.
  • Müşterilerinizle anlık bir biçimde iletişime geçmeniz, memnuniyeti arttırır.
  • Müşteriler istedikleri ve bekledikleri cevaba daha hızlı bir biçimde ulaşır.
  • Telefonların, e-postaların ya da SMS’lerin cevaplanıp cevaplanmadığını kontrol altında tutulabilirsiniz.
  • Geri mesaj bildirimleri sayesinde müşteriler asla cevapsız kalmaz.
  • Otomatik yazılımlar sayesinde, çalışanların verimliliği de artar.
  • Pazar araştırması, müşteri memnuniyeti anketleri yapmak mümkün olur.
  • Müşteri taleplerini kayıt altına alabilirsiniz.
  • Müşterinin sabit bir merkezden hizmet alabilir.
  • Zamandan tasarruf edilir.
  • Müşteri sadakati artar.
  • İletişim kontrollü bir biçimde sağlanır
  • Şirketin imajına olumlu katkı sağlar.

KURUMSALLAŞMADA ÖNEMLİ BİR AŞAMA

Çağrı Merkezi Destek Hattı ile birlikte santral kurulumu da kurumlar için büyük önem taşımaktadır. Günümüzde artık geleneksel santral sistemleri yerini IP santral sistemlerine bırakmaktadır. Bu da firmamızın yetkin olduğu konuların başında gelir. İnternet tabanlı çalışan bu santraller, daha iyi bir teknolojiye sahiptir ve sadece sabit telefon değil de akıllı telefonlarınızı da kullanmanızı sağlayacaktır. Bu da kurumları masa başına bağımlı kılmayı eskide bırakır.

İletişim ihtiyaçlarınıza yönelik hazırladığımız Sanal Santral Paketleri ve Sanal Santral’in tüm özellikleri hakkında bilgi sahibi olmak ve daha detaylı bilgi almak için bize ulaşın.

Tags:
Bulut SantralÇağrı MerkeziCall CenterCRMİletişimSanal SantralTelefon SantraliTelekomünikasyonVoip
Prev PostVOIP Teknolojisi
Next PostSanal Santral Nedir ve Avantajları Nelerdir?

Son Yazılar

  • Telekomünikasyon Çözümlerinde Yenilikçi Yaklaşımlar
  • KOBİ’ler için Sanal Santral: Neden Tercih Edilmeli?
  • 0850’li Numara Nasıl Alınır? İşletmelere Özel Rehber
  • 444’lü Numara Alma ve Süreç
  • 444 Ne Numarası? Kurumsal İletişimde Öne Çıkan Bir Çözüm

Etiketler

444 Numara 0850 Numara Anons Kaydı Arama Yönlendirme Bekleme Müzikleri Bulut Santral Call Center CRM IP Santral Karşılama Anonsu Numara Tahsis Numara Taşıma Sabit Telefon Sanal Santral Ses Kayıt Telefon Santrali Telekomünikasyon Voip Çağrı Merkezi İletişim

Kategoriler

  • Bulut Santral
  • Çağrı Merkezi
  • CRM
  • Marketing
  • Networking
  • Sanal Santral
  • Social Media
  • Telefon Santrali
  • Uncategorized
  • Voip

Çözümler

  • Sanal Santral Çözümleri
  • Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Wifi Loglama

Kurumsal

  • Hakkımızda
  • Ekibimiz
  • İş Ortaklığı
  • İletişim
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Gizlilik Politikası
[email protected] E Posta
+90 (850) 473 0000 Telefon
Turgut Özal Bulvarı Cd. No : 127 C1 İdealtepe, Maltepe - İSTANBUL
Copyright © 2023 - Kırmızı Santral - Tfon Telekomünikasyon Hizmetleri Ltd Şti - Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır.