Çözümlerimiz

  • Sanal Santral Çözümleri
  • Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Wifi Loglama
  • 0850 473 00 00
  • [email protected]
  • Pzt – Cmt: 9:00 – 18:00
Kırmızı Santral Kırmızı Santral
PANEL GİRİŞİ
  • Çözümler
    • Sanal Santral
      • Nedir
      • Özellikler
    • Diğer Çözümler
      • Çağrı Merkezi CRM Çözümleri
      • Paraşüt Online Muhasebe
      • Karşılama Anonsu
      • IP Adresim Nedir ?
    • İşbirliklerimiz
      • Educall İngilizce Kursu
      • Wifi Loglama
      • Multinet Yemek Kartı
      • Multinet Yakıt
      • Multinet Travel
      • Camework Personel Takip
      • Ted Sigorta
      • ISG danışmanlık
  • Ürünler
    • Santral ve Ekipmanları
      • İp Santral
      • İp Telefon
      • İp Kamera
    • Ağ Ürünleri
      • Gateway
      • Access Point
      • Konferans Ürünleri
  • Kurumsal
    • Hakkımızda
    • İş Ortaklığı
    • Ekibimiz
    • Videolar
    • Blog
    • S.S.S
    • Gizlilik Politikası
  • İletişim
Sanal Santral

Özellikler

Kırmızı Santral’in Yeni Nesil Sanal Santral Çözümleri İle
Sabit Telefon Trafiğinizdeki Yönetilebilir Farkındalığı Yaşayın !
Geleneksel Telefon Santrali Devri Bitti ! Artık Kırmızı Santral Devri…

  • 1. Anons Okur

    Kırmızı Santral ile firmanıza özel hazırlanmış kurumsal bir karşılama anonsuna sahip olun.
  • 2. Meşgul Çalmaz

    Sabit telefonlarınız Sanal Santral sisteminde siz istemediğiniz sürece asla meşgul çalmaz.
  • 3. Her Zaman Ulaşılır

    İnternetin olduğu heryerde sabit telefonu kullanın, arama yapın ve çağrı yanıtlayın.
6
Blog
blog-santral-kullanmanın-avantajları
04.

Kuyruk Yönetimi

Sanal santral teknolojisi ile her bir dış hattınızı ayrı ayrı bekletip dahili numaralarınıza aktarırsınız. Hatta bekleyen müşterilerinize sıradaki kaçıncı kişi olduğunu ve tahmini bekleme süresi gibi özel anonslarınızı dinletebilirsiniz.

05.

Çalma Grupları

Hatta bekleyen müşterilerinizi aktaracağınız dahililer için çalma grupları oluşturabilir ve birden fazla telefonun aynı anda çalmasını sağlayabilirsiniz. Gelen telefonu en uygun kişinin açmasını sağlar ve hızlı bir hizmet sunmuş olursunuz.

06.

Dış Hat Tanımlama

Dahili numaraların dış aramalarında görünecek numarayı her biri için  farklı tanımlayabilirsiniz. Birden fazla ofisiniz varsa tek numarayı hepsi için veya farklı numaraların farklı ofislerden yapılan aramalarda görünmesini sağlarsınız.

07.

Kullanılabilir Numara

Mevcut numaranızı Kırmızı Santral’e taşıyabilir sanal santral hizmeti ile birlikte size sunulan seçenekler arasından yeni bir telefon numarası belirleyebilir ya da tamamen coğrafi konumdan bağımsız olan 0850’li numaralar edinebilirsiniz. 

08.

Şubeler Arası

Farklı lokasyondaki şubelerinizi birer dahili olarak sisteme tanımlar ve şubelerinizi tek bir sanal santral üzerinden yararlandırabilirsiniz. Dahililer ve şubeleriniz arası görüşmelerinizi bu yöntem ile tamamen ücretsiz gerçekleştirebilirsiniz.

09.

Bekleme Müzikleri

Müşterilerinize; bir dahiliye bağlanana kadar geçen sürede bekleme müzikleri dinletirsiniz. Kırmızı Santral‘in sağladığı bekleme müziklerini kullanabilir, dilediğiniz herhangi bir müzik veya kampanya duyurularınızı dinletebilirsiniz.

10.

Mesai Saati

Kırmızı Santral’eHaftalık çalışma günleri ve mesai saatlerinizin tanımlamasını yaparak bu saatler dışında gelen aramalarınıza mesai saati dışı ananonsu yapabilir, mesai saatleri dışında sabit telefonunuzu farklı yerlere yönlendirebilirsiniz.

11.

Ses Kaydı

Kırmızı Santralde; Gelen ve giden aramalarınızın tümü sanal santral ses kayıt sisteminde tutulur ve belirli bir süre saklanır. Dilediğiniz zaman Kırmızı Santral web arayüzünden   ses kayıtlarına erişebilir, dinleyebilir veya indirebilirsiniz. 

12.

Akıllı Cihazlar

Akıllı telefon ve tablete yüklenecek  uygulamamız veya bilgisayarınıza yüklenecek Kırmızı Santral yazılımı sayesinde bulut santralinizin dahilisi olabilir, aramalar yapabilir ve gelen çağrılarınızı yanıtlayabilirsiniz.

13.

Arayüz Kullanımı

Santral arayüzü üzerinden tüm raporlara ve ses kayıtlarına erişebilir, sanal santral yönetiminizi gerçekleştirirsiniz. Webden, cepten ve tabletten internet erişimi bulunan her yerde arayüze erişir santrali yönetirsiniz.

14.

Yazılım Entegrasyonu

Kırmızı Santrali kullandığınız yazılıma entegre ederek, gelen arama, giden arama, arayan kişi bilgisi gibi detayları yazılımınız üzerinden görüntüleyebilir, görüşme ses kayıtlarına erişebilir ve aramalar gerçekleştirebilirsiniz.

15.

Telekonferans

Aynı anda 3 kişi ile telefon görüşmeleri gerçekleştirebileceğiniz telekonferans sistemi için normalden farklı bir ücret ödemezsiniz, satın alınan dakika paketi ücretlendirmesi üzerinden değerlendirilirsiniz.

home1-welcome

Sabit Telefona Dair Ne Varsa Raporlayın ve Yönetin!

16.

Anlık Raporlar

Web arayüzü üzerinden anlık olarak kuyrukta bekleyen kişi sayısını, görüşmede olan dahili numaralarını, dahili numaraların ortalama görüşme sürelerini, kaçan çağrı sayısı, gelen çağrıların cevaplanma oranı ve meşgul olan dahili numaralar gibi detayları kolayca görüntüleyebilirsiniz. 

17.

Detaylı Raporlar

Bulut santral hizmetinde tüm aramaların kayıtları tutulur. Arayüz üzerinde belirtilen kayıtlara erişebilir, raporlarınızı dilerseniz excel formatında indirirsiniz. Belirtilen raporlarda; gelen ve giden çağrı sayısı ile konuşma sürelerine, çalma grupları bazında detaylardan kaçan çağrılara ve daha birçok detaya erişebilirsiniz.

Size Özel Tekliflerimiz İçin Bizi Arayın

0850 473 0000
service-single3

Kurumsal

  • Hakkımızda
  • Ekibimiz
  • İş Ortaklığı
  • Blog
  • İletişim
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Gizlilik Politikası

Çözümler

  • Sanal Santral Çözümleri
  • Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Wifi Loglama

T.C. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK)’ndan işletmeci yetkilendirmesine sahip TFON TELEKOMÜNİKASYON HİZMETLERİ LTD.ŞTİ. ad ve hesabına sunulmaktadır.

[email protected] E Posta
+90 (850) 473 0000 Telefon
Turgut Özal Bulvarı Cd. No : 127 C1 İdealtepe, Maltepe - İSTANBUL
Copyright © 2025 - Kırmızı Santral - Tfon Telekomünikasyon Hizmetleri Ltd Şti - Bu Sitenin Tüm Hakları Saklıdır. sanal santral | sanal santral nedir | bulut santral | kırmızı santral | sanal santral fiyatları | dijital santral | voip santral | işletme iletişim sistemi | çağrı yönetimi | sanal telefon sistemi | İstanbul sanal santral | İstanbul sanal santral nedir | İstanbul bulut santral | İstanbul kırmızı santral | İstanbul sanal santral fiyatları | İstanbul dijital santral | İstanbul voip santral | İstanbul işletme iletişim sistemi | İstanbul çağrı yönetimi | İstanbul sanal telefon sistemi |